[linux] Hladam Skype telefon

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Středa Červen 1 10:12:52 CEST 2005

Ahoj,

On Wed, 1 Jun 2005, Juraj Bednar wrote:

> to je tym, ze sa orientujes na nestandardne protokoly. Co je zle na
> protokole SIP, pre ktory existuje mnozstvo hardverovych telefonov (aj
> priamo na ethernet), open-sourcove PBX (SER, Asterisk, ...), mnozstvo
> operatorov, ktori su tym, ze je to SIP automaticky medzi sebou prepojeni
> (Stanaphone, FWD, ....), niektori (Stanaphone) ti k SIP pripojeniu
> dokonca daju realne telefonne cislo, na ktore sa da zavolat z normalnej
> telefonnej siete a pripadne aj poslat fax (ktory pride mailom ako PDF),
> poskytuju voicemail a mnozstvo dalsich sluzieb a to na standardnom
> [...]

Pouzivam Skype z uplne rovnakych dovodov ako pouzivam aj ine komunikacne
protokoly, ktore nie su 'slobodne/otvorene/...' ale funguju a maju
dostatok pouzivatelov. Nechcem telefon na to, aby som si mohol telefonovat
len s dvoma dalsimi ludmi. Skype ma dostatok pouzivatelov a tak mam komu
volat. Robim to tak isto ako pri skutocnom telefonovani (ked mam moznost
vyberu).

 					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci linux