[linux] utilita ln -s

Rado radulik na yahoo.com
Středa Červen 1 19:43:21 CEST 2005

Chcel som sa spytat, ci neexistuje nejaka
sofistikovanejsia utilitka na symbolicke linky nez "ln
-s"

Fyzicky som prekopiroval (tusim cp -r) adresar z
jednej partition na na druhu. Rad by som orginal
zmazal a uvolnil miesto, problemom su ale niektore
symbolicke linky, ktore ukazuju na povodnu particiu.
Da sa to nejakou sikovnou utilitkou spravit, alebo si
mam na to urobit skript?