[linux] utilita ln -s

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Červen 1 19:57:11 CEST 2005

On Wed, Jun 01, 2005 at 10:43:21AM -0700, Rado wrote:
> Chcel som sa spytat, ci neexistuje nejaka
> sofistikovanejsia utilitka na symbolicke linky nez "ln
> -s"
>
> Fyzicky som prekopiroval (tusim cp -r) adresar z
> jednej partition na na druhu. Rad by som orginal
> zmazal a uvolnil miesto, problemom su ale niektore
> symbolicke linky, ktore ukazuju na povodnu particiu.
> Da sa to nejakou sikovnou utilitkou spravit, alebo si
> mam na to urobit skript?
>
> Dalej casto potrebujem presunut subory z adresara A do
> B, pricom subory v A chcem premazat a  nahradit ich
> symbolickymi linkami na adresar B. Existuje na to
> [...]

Toto sice nie je skript, ktory presne potrebujes, ale s linkovanim
suborov to suvisi. Skript robi hardlinky. Ja to pouzivam na spravovanie
fotiek nakopirovanych do viacerych adresarov.

http://platon.sk/cvs/cvs.php/scripts/perl/filesystem/hardlink-files.pl

Btw. co keby si vytvoril symbolicku linku s taky nazvom, ako bol
najvyssi adresar skopirovaneho stromu? Nasmeruj ju na nove miesto
a nemusis nic kodovat. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :