[linux] Linux do skol - vyzva

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Pátek Červen 3 15:05:22 CEST 2005

On Fri, 3 Jun 2005 14:42:31 +0200
Pavel Kosarnik <kosarnik na prologk.sk> wrote:

> Samozrejme, ze kazdy si moze nainstalovat linux podla svojho, ale prave to
> je to, co vacsina ludi nechce a ludia, ktori veria v linux to zase nechapu.
> Ludia maju radi jednoduche riesenia a vacsinou sa chcu venovat inym veciam
> (detom, manzelkam, kravam, rybam, autam, kopcom) ako hodiny kompilovat svoje
> upravene jadro. Este raz teda hovorim, ak chcu veriaci linuxaci urobit nieco
> zasluzne, mozu vyuzit, ze na skolach je 22 tisic rovnakych pocitacov a
> pripravit na jeden takyto pocitac luxusnu linuxovu instalaciu, aby tak
> [...]

A preto sa pomodlime k Tuxovi, drziac v ruke linuxovu boot-disketu posvatenu
vo Finsku.

Z tohoto mailu mam fakt taky pocit, ako keby si staval linux do urovne
nabozenstva, co sa mi (a som si isty ze ani dalsim) naozaj nepaci.

Inak napad je to pekny, dufam ze sa najdu ludia, ktori si na to najdu cas a
budu sa tomu venovat. Ja bohuzial na to nemam cas ani prostriedky. :/

--
Andrej Kacian <andrej at kacian dot sk>