[linux] Linux do skol - vyzva

Pátek Červen 3 15:40:17 CEST 2005

On 03.06 14:42, Pavel Kosarnik wrote:
> V jednej diskusii infoveku sa objavil mail s nasledovnou vyzvou:
>
> --kratene--

... este viac skratene ...

> A dokonca ja takemuto veriacemu
> linuxakovi aj zaplatim, ked takuto vec pripravi (aj ked pravda, skutocny
> veriaci linuxak veri, ze vsetko je zadarmo a za svoju pracu si nenecha
> zaplatit).

chyba. linuxak si praveze da zaplatit za svoju pracu ale nie za SW ktory
nainstaluje, pretoze ten je zadarmo (ak samozrejme skola nebude chciet nieco
platene, napriklad Oracle ;)

> Skutocne by som rad videl takuto vec, lebo len reci o tom ake je to skvele
> nestacia a zatial som nevidel nic dotiahnute do konca (lebo pravda,
> veriaceho linuxaka nezaujima ciel ale cesta a preto chce na ceste zostat
> vecne, dosiahnutie ciela znamena opustit cestu)

neda sa nesuhlasit. teoreticky by take nieco mal robit dodavatel infoveku
(telecom? alebo dakto iny?) ale ten bude radsej spolupracovat s
microsoftom... tym skor ze ziadna firma tohto typu na slovensku
specializujuca sa na linux tusim neexistuje

(HP ma support pre debian ale tych 22000 strojov neslo od HP, alebo ano?)
Christian Science Programming: "Let God Debug It!".