[linux] OT: Fasttrack S150 SX4

Oskar Stolc oskar na stolc.sk
Pátek Červen 3 16:11:22 CEST 2005

Ahojte,

mozno offtopic, ale musim sa opytat, lebo zacinam stracat nervy ;-( Som
odchovany na SCSI RAID radicoch HP SmartArray, konfiguruju sa velmi
jednoducho, Linux ich vidi ako /dev/cciss/c0d0, /dev/cciss/c0d1...

Teraz som ale dostal za ulohu nainstalovat Linux na komp so SATA
FastTrack S150 SX4 (PDC20261 chipset) od Promise. Moj predpoklad bol
taky, ze sa v BIOSe toho radica nastavi pozadovany typ pola (v mojom
pripade RAID1 z 2 diskov) a po bootnuti Linuxu sa mi zjavi jedine
zariadenie /dev/sda predstavujuce logicke diskove pole.

Vidim ale 2 SCSI disky, /dev/sda a /dev/sdb a to asi nebude moje
pozadovane RAID1 pole ale skor fyzicke disky...

Moja otazka:

Funguje niekomu tato karta pod linoxom? Ak ano, aka verzia jadra, resp.
ktora distribucia?

Google ma nepotesil, obavam sa, ze ta karta nie je plne hardverovy raid
radic. Bezi vam to niekomu pod linuxom? Da sa rozbehat raidove pole a
nie iba separatne disky?

Vdaka za nakopnutie,

Oskar