[linux] OT: Fasttrack S150 SX4

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Červen 3 16:40:41 CEST 2005

On Fri, Jun 03, 2005 at 04:29:40PM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Sklame Ta akonahle bootujes z podobneho pola a odide prvy z diskov.
> BIOS z neho nebude vediet nabootovat. Prave toto by mohol riesit HW RAID.

Je pravda, ze disk mi este nastastie neodisiel, ale neda sa v biose
nahodou nastavit bootovanie najprv z 1. disku, potom z 2., potom z CD?
Ak sa nepodari nabootovat z 1. disku, podari sa z 2. a potom sa raid
rozbehne v degradovanom mode, ale system by mal byt plne funkcny.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :