[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Sobota Červen 4 02:23:20 CEST 2005

On Sat, 4 Jun 2005 00:35:47 +0200
"Nexus" <nexus na naex.sk> wrote:

> Mierim tym na fakt, ze pokial by existovala bezplatna linka na podporu
> linuxu, kde by sedeli nie len odbornici, ale hlavne ludia, ktory vedia
> "spravne" poradit na "hlupost",

Vyskusaj IRC kanaly (hlavne na freenode.org, ale aj na inych sietiach), a tam
linuxovo orientovane kanaly (#linux, #debian, #mandrake, ....). Najde sa tam
kopec ludi, co ti pomozu, ak budu moct, len treba vediet anglicky, a mat obcas
trochu pevne nervy, lebo naduti elitisti sa najdu vsade. Samozrejme, treba aj
vediet, ako klast otazky (bol tu spomenuty dokument "How to ask questions the
smart way" (zadat do googla) od Raymonda, ktory ma niekde aj cesky (alebo
slovensky?) preklad.

Vela zdaru.

--
Andrej Kacian <andrej at kacian dot sk>