[linux] Re: Linux do skol - vyzva

kavec na messi.uku.fi kavec na messi.uku.fi
Sobota Červen 4 14:20:19 CEST 2005

Quoting Martin Sechny <martin.sechny na pobox.sk>:

> To by som rad vedel, kto je ochotny mne zaplatit za moju iniciativu v

Samozrejme, ze jedna skola (zakladna alebo stredna) si nebude moct dovolit
zaplatit "dedicated" pracovnika na zpravu siete a pocitacov. Preto si to daju
urobit raz a maju s tym pokoj. Ale robit "remote" admina na viacerych skolach
(povedzme ako firma) by sa mohlo dat. Plus by taka firma by mohla mat dalsie
iniciativy. Ked sa chce, vsetko sa da!

Martin