[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Neděle Červen 5 11:38:54 CEST 2005

> Natrafil si asi na zlych ludi, to sa stava. Problem je mozno aj v zlej
> skusenosti . Velakrat som pomahal s linuxom, ale velmi casto to skoncilo
> tym, ze dana osoba namiesto prejavenia trochy snahy a pozretia sa do man a
> faq a pod. radsej doslova obtazovala mna s roznymi hlupostami. Podaj prst a
> schmatnu ti celu ruku. Ale myslim si, ze to je aj typickym win pristupom :
> "Co sa neda naklikat, to je nanic. Ked naklikam, tak viem ! (ale pritom
> vobec nicomu nerozumiem). "

Presne, vacsina veci sa da jednoducho riesit tym, ze svoj problem
natukam do googlu. Nemam v oblube otazky, ktore sa takto daju riesit.
Dalej problem je, ze ti ludia nechcu vediet riesenie, chcu len,
aby som im ho vyriesil. Ak pride ten isty problem opat, opat by radi,
aby som to vyriesil ja, pritom by to mohli zvladnut aj sami.

> Moj nazorje taky, ze cely tento humbug okolo neprivetivosti linuxu pochadza
> z velkeho mnozstva tzv. windows-guru (co je dneska kazdy pubertak co ma
> doma pecko s win). Taky si zacne mysliet vela o sebe a svojich znalostiach
> a skusi aj linux. Ale nenaklika a zacne nadavat a zhadzovat. Uz som ich
> vela v zivote stretol (zaujemci o pracu servisneho technika) a odmietol.

Skor len nainstalovali linux, ked im nieco nepodarilo urobit presne tym
sposobom, ako to robilili predtym, tak Linux ihned zavrhli, ze sa to tam
urobit neda. :-)

		SAL