[linux] Linux do skol - vyzva

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Červen 5 13:53:11 CEST 2005

On Sun, 5 Jun 2005 12:52:29 +0200 "Nexus" <nexus na naex.sk> wrote:

>Zdravim.
Cau,

>Ale Knoppix je vyslovene urceny
>pre tych, co si chcu linux "len" vyskusat, nie ho seriozne pouzivat (moj
>nazor).
Je sice pravda, ze nie je vhodny na vsetko, takto vyhranene by som to vsak
neformuloval.

>V podstate by na vsetko ovladace boli, az na graficku kartu.
Kup si inu :-)

>Vo svojej blizkosti nikoho nepoznam a aj tych, co poznam maju ine veci na
>praci, nez sa zaoberat so zaciatocnikom. Takze mam smolu.
Ako som pisal v predchadzajucom mejli, je mozne ze ine riesenie nenajdes.

[antivir&antispyware]
>===
>Takze opat moja neinformovanost. Skutocne som to u nikoho na PC nevidel a k
>serverom sa nedostal.
Skoro kazdy vyrobca AV, ktory ma produkty pod Win, ma aj produkty pod Lin, napr.
aj Eset ktory mas naspodu mejlov.

>Ak som to spravne pochopil, tak "best practices" by mohla byt "prva pomoc
>pre samoukov", co by sa mi v podstate hodilo. Ked uz nic ine, aspon budem
>vediet co presne sa mam pytat, aby som dostal potrebnu a zrozumitelnu
>odpoved.
Ano, zhruba tak som to myslel. V Linuxe totiz mozes vyriesit prakticky kazdy
problem, len treba vediet, ako na to.

>Neviem, co je to skratka FUD. Mozes mi to popisat?
Fear, Uncertainty, Doubt. To je komunikacna strategia zamerana proti
konkurencnym produktom zalozena na principe rozsirovania strachu, neistoty a
pochybnosti. Napr. "Linux nema podporu", "Linux je rakovina", "Linuxaci su
komunisti".

>Dakujem za vhodnu reakciu. Aspon viem, ze som sa doteraz stretol len s
>"odbornikmi" ...
Problemy nie su ani tak v "odbornosti" ako v komunikacii, a ludia na oboch
stranach maju casto problem to pochopit.

>Lubos Hozzan
S pozdravom,
Peter