[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Nexus nexus na naex.sk
Neděle Červen 5 21:46:21 CEST 2005

Zdravim.

Prepac, ale Tvoj prispevok sa mi zda byt trochu sobecky. Ked niekto chce,
sposob si najde. Skus ho trochu viac rozviest, mozno ho pochopim aj z tej
lepsej stranky ...

Lubos Hozzan

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Lubomir Host
Sent: Sunday, June 05, 2005 3:03 PM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] Re: Linux do skol - vyzva

On Sun, Jun 05, 2005 at 11:31:32AM +0200, Lubor Kacian wrote:
> Moj nazorje taky, ze cely tento humbug okolo neprivetivosti linuxu
> pochadza z velkeho mnozstva tzv. windows-guru (co je dneska kazdy
> pubertak co ma doma pecko s win). Taky si zacne mysliet vela o sebe a
> svojich znalostiach a skusi aj linux. Ale nenaklika a zacne nadavat a
> zhadzovat. Uz som ich vela v zivote stretol (zaujemci o pracu servisneho
technika) a odmietol.

> Uff, uz som sa davno tak nerozkecal. Verim ze vobec nepatris k mnou
> popisovanym "win-guru" a s linuxom sa spriatelis a zistis o com to je.
> [...]

Niekde mozno vidiet takuto signaturu v emailoch:

"Unix is user freindly, it's just picky about who it's friends are."

Pre ludi.,, ktori horsie rozumeju anglicky: Unix je priatelsky k uzivatelom,
ale vybera si, kto jeho priatelia su. ;-)

(Linux a Unix su vlastnostami velmi podobne, preto mozno v uvedenom citate
slovo "Unix" nahradit slovom "Linux", alebo ich chapat ako synonyma).

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :