[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Červen 5 23:13:50 CEST 2005

On Sun, Jun 05, 2005 at 09:46:21PM +0200, Nexus wrote:

> Prepac, ale Tvoj prispevok sa mi zda byt trochu sobecky. Ked niekto chce,
> sposob si najde. Skus ho trochu viac rozviest, mozno ho pochopim aj z tej
> lepsej stranky ...
>
> Lubos Hozzan

Bolo to myslene trosku ako zart, trosku ako narazka na to vyjadrenie
ohladom spriatelenia sa s Linuxom. Kazdopadne som to nemyslel zle.

Osobne si myslim, ze uzivatelske rozhranie v Linuxe, FreeBSD, a pod. je
ine, s vacsimi moznostami. Preto je pre zaciatocnika narocnejsie.
A s tym potom suvisi na prvy podlad ta neprivetivost prostredia. Ked
vsak preniknes trosku hlbsie, tak zistis, ze sa to da pouzivat velmi
efektivne a ze to prostredie je pomerne priatelske.

Takze to navonok vyzera naozaj tak, ako keby si Unix/Linux/FreeBSD
priatelov vyberal. Zalezi to od toho, ze ci uzivatel mal chut
a schopnosti preniknut hlbsie.

Zaciatocnikov neodsudzujem. Viem, ako tazko sa zacinalo mne. A ludom
v mojom okoli, ktori prejavia zaujem nieco sa naucit, sa snazim vsemozne
pomoct.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :