[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Červen 5 23:57:42 CEST 2005

On Sun, 5 Jun 2005 23:42:08 +0200 "Nexus" <nexus na naex.sk> wrote:

>Zdravim.
Cau.

>Mna osobne linuxacke prostredie (obzvlast KDE) velmi nadchyna. Mozem tam
>nastavit milion "sprostosti" a viem, za dalsie tri miliony sprostosti som
>este neobjavil :D.
Z toho zrejme vyrasties :-) Ja som bol tiez cely bez seba ked som prvykrat
skompiloval KDE (1.0beta3, vtedy este neboli binarky), ale nakoniec som zistil,
ze potrebujem len zanedbatelne percento funkcii, a to bolo uz davno dosiahnute,
takze to uz vlastne ani nevnimam.

>Takyto vyrok sa mi velmi paci. Znaci, ze "most medzi loosermi a elitou"
>zacina silniet a nepotrva to dlho a bude vdaka tejto skutocnosti linux
>dostatocne rozsireny, aby sa siril aj "sam" ...
Kriticka situacia nastane, ked si niekto nieco zoberie osobne a necha sa
vyprovokovat, co sa na internetovej anonymite deje rychlostou kliknutia na
"send". Potom to cele spadne ako domcek z kariet.

>Lubos Hozzan
S pozdravom,
Peter