[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Peter HLOSKA holdsun na zoznam.sk
Pondělí Červen 6 10:55:24 CEST 2005

k tomuto sa uz pripojim, aj ked si myslim ze je to [zial] curanie
proti vetru...

Martin Sechny wrote:
> Preto si myslim, ze je vystizny nazov tejto temy "Linux do skol -
> vyzva". Linux by mal byt v skolach, aj preto, aby sa ludia naucili
> riesit problemy

ano ano ano, a podla mna ani tak nejde o to, ktory OS, ale o
pristup k rieseniu problemov[kto dnes postupuje takto?]:
1.analyza 2.moznosti 3.vyber 4.riesenie

> - myslim tym, aby sa naucili spravne opytat. Dnes je v
> skole iba Windows

a nie je tomu tak iba dnes, bolo/je tomu tak od premenovania DOSu
na Windows...nechapem ako to, ze som sa dozvedel[dokonca ma
ucili] o OS, ktory bol prave vzniknuty a nikto mi nic nepovedal o
OS ktory vznikol skor ako som sa narodil :-(

> a na hodine sa neucia studenti efektivne pracovat s
> pocitacom, ale sa ucia menu programov "naspamat",

nuz, toto len preposlat na najvyssie miesta, aj ked si myslim, ze
tam vedia "naspamat menu"

> Z dnesnych
> stredoskolakov mam pocit, ze pocitac povazuju za nieco take ako MP3
> prehravac.

nuz, malo ludi vie co vsetko pocitac dokaze...to by sa malo na
skolach ucit

--
Peter HLOSKA aka |-| () |_ |) $ \_/ |\|

                \ /