[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Pondělí Červen 6 11:24:19 CEST 2005

Vobec nesuhlasim. Ak by som mal kopirovat/presuvat/premenovat/mazat
velke mnozstvo suborov z prikazoveho riadku, bud by som to robil 1000x
dlhsie alebo musel by som si vytvarat na kazdu novu operaciu skripty a
to ma nebavi. Rovnako nie som ochotny pisat subory vo vi, kedze to ma
nuti pamatat si klavesove skratky. Dalej viem poslat subory cez ftp z
prikazoveho riadku, ale ked ich mas rozhodene po disku dajme tomu 100,
tak to neurobis za par sekund. Pracovat s linuxom neznamena iba klepat
prikazy na prikazovy riadok.

Btw: mc je tiez shell...

Martin Sechny

> Ked robis s mc, znamena to, ze nevies vyuzivat shell a si lamer.

Podte na navstevu k Wande - k najlepsej priatelke kazdej zeny na internete.
http://www.wanda.sk/