[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Červen 6 11:33:15 CEST 2005

On Mon, 6 Jun 2005 11:24:19 +0200 Martin Sechny <martin.sechny na pobox.sk> wrote:

> Ak by som mal kopirovat/presuvat/premenovat/mazat velke mnozstvo suborov z
> prikazoveho riadku...
Malokedy sa mi stava, ze nieco podobne potrebujem a neda sa to jednoducho
zautomatizovat. Podla mna to znamena, ze si niekde v "dizajne" spravil chybu.

>Dalej viem poslat subory cez ftp z
>prikazoveho riadku, ale ked ich mas rozhodene po disku dajme tomu 100,
>tak to neurobis za par sekund.
[rant #2]
Ked pouzivas FTP tak si lamer (lebo nesifrovane atd)
[/rant #2]

Ber to vsetko s rezervou, nemyslim to uplne vazne, len chcem poukazat ze
existuju aj ine pohlady na vec :-).

>Martin Sechny
S pozdravom,
Peter