[linux] Digest a triedenie do vlakien

Pondělí Červen 6 12:04:47 CEST 2005

On 06.06 11:30, Martin Sechny wrote:
> Dostal som vyhradu, ze moje prispevky nie su triedene do vlakien.
> Myslim, ze problem je v tom, ze dostavam "daily digest" a nie
> samostatne prispevky z konferencie.

neviem ako funguje digest tejto konfery, v niektorych konferach to funguje
tak, ze poslu jeden mail v ktorom su jednotlive maily z daneho obdobia ako
attachmenty a tie je pomerne lahke extrahovat do extra mailov na ktore sa da
reagovat.

> Ak chcem odpovedat na konkretny
> prispevok, tak musim v skutocnosti vytvorit novu spravu a ta potom nie
> je spravne zatriedena. Nemam rad, ked mam v poste stovky jednotlivych
> prispevkov, preto pouzivam digest.

zatried si vsetky maily z konferencie do vlastneho foldra.

> Existuje moznost pouzivat digest tak, aby triedenie fungovalo?

zda sa mi ze mas protichodne poziadavky. Bud budes mat kopu mailov (ci uz v
extra folderi, inboxe alebo zdrusene ako attachmenty v mailoch z
jednotlivych dni, a budes vediet na tie extra maily odpovedat aby fungovalo
triedenie, alebo nie a triedenie ti nepojde...

(pokial nebudes ochotny rucne vypisovat Message-Id spravy na ktoru reagujes
do hlaviciek In-Reply-To a References)
Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody