[linux] Zrkadlenie disku

Urban Biel rbk na stv.sk
Pondělí Červen 6 12:40:52 CEST 2005

> Problem s dd je, ze potrebujes na obnovu disk s identickymi paramterami.
> Pri CF to nie je problem, ale pri pevnych diskoch mas aj pri reklamacii
> velku sancu ze novy disk bude trochu iny.
	Zalohoval som particiu, teda filesystem nod po node. Staci, ak
particia, na ktoru obnovujem je rovnako velka alebo vacsia. S diskom to
nema nic (ak je rovnako velky alebo vacsi samozrejme). Teda, ona staci
aj mensia particia, len potom tie pretecene data... trochu problem ;-)

> Vacsi vyznam ma podla mna urobit image do tar/tgz/tar.bz2 pripadne
> kopirovat subory na iny komp cez rsync.
image coho, na akej urovni? DO coho robis image je jedno. Ja mam svoj
image spakovany do bz2.

> Navyse ak ide naozaj o nejaky router tak podla mna je najjednoduchsie
> skopirovat si len zmenene konfiguracne subory z /etc a pripadne zoznam
> nainstalovanych balikov a pri pade systemu preinstalovat masinu z CD.
pisal som, ze je to mnou osekany debian. Cize by som ho musel nanovo
instalovat a osekavat. DD je prudko rychlejsie.

--
Urban