[linux] Zrkadlenie disku

Urban Biel rbk na stv.sk
Pondělí Červen 6 12:50:10 CEST 2005

Hi

> Ak to chces naozaj robit za behu,bez single mode tak vypni vsetky
> servisy co mozes (nezabudni na syslog a cron)
	Skor by som spravil init 1 a spustil nejaky NEVYHNUTNY daemon, ktory
ale nema otvoreny ziaden subor vo write mode. Je to rychlejsie :-)
	Aj ked... v praxi si taku potrebu neviem predstavit...
> Nezabudni NEKOPIROVAT /proc /sys a /lost+found a v zavislosti od
> distribucie pozor na /dev /mnt /selinux a tiez /media.
	len prakticka poznamka. v init 1 mozes tieto fs odmountovat. Ak
bootujes nejaku live distro, tak tieto problemy neriesis vobec, lebo ten
system je 'mrtvy' a vsetky uvedene adresare prazdne - mozno az na /dev,
vid nizsie.
	nad /lost+found predtym spravit rm -rf, podobne /tmp /var/tmp atd atd.
/dev by som neriesil, pretoze ak tam bezi udev alebo devfs, je mozne ho
v image vymazat a ak je to klasicky old-fashion /dev, tak tie subory tam
potrebne su. /mnt a /media - proste treba vsetko cudzie odmountovat

--
Urban