[linux] OT: Fasttrack S150 SX4

Slavomir Slizik slavko na gmail.com
Pondělí Červen 6 17:35:09 CEST 2005

On 6/6/05, Ing. Jan ONDREJ <ondrejj na upjs.sk> wrote:

> nikde
> inemu)
> ze
>
> Mna by zas zaujimalo, ako sa karta sprava pri pokazeni prveho disku.
> Vie automaticky zistit vadu disku a natiahnut system z druheho disku?

 nie je dovod aby nevedel - ono sa to transparentne tvari ako jeden disk
(/dev/sda) takze je to plnohodnotny bootovatelny raid, musi to vediet
bootovat aj v pripade poruchy disku. Katastrofa je akurat ta nemoznost
dozvediet sa na dialku ze sa nieco stalo, ale snad bude vediet niekto
poradit kto to ma rozchodene aj nie na redhat/suse ...
 ssl