[linux] OT: Fasttrack S150 SX4

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Červen 7 07:48:23 CEST 2005

> On 6/6/05, Ing. Jan ONDREJ <ondrejj na upjs.sk> wrote:
>
>     > On 6/6/05, Kocur <kocur na zsvak.sk> wrote:
>     >
>     > problemov, ALE ked sa pokazi disk (alebo jeden za jazdy vytiahnes), tak
>     nikde
>     > ani zmienka. V dmesg nic, v logu nic. Podarilo sa ti (alebo niekomu
>     inemu)
>     > rozchodit nejaku diagnostiku aby sa dalo zistit ze sa nieco pokazilo? To
>     ze
>     > zacne piskat, to nestaci :)
>
>     Mna by zas zaujimalo, ako sa karta sprava pri pokazeni prveho disku.
> [...]

No to znie zaujimavo. Ako jeden disk sa to teda tvari bez ovladacov?
Pretoze si neviem predstavit, ako do GRUB-u alebo LILO-a budem instalovat
nejaky ovladac. :)
Pravdaze chcem bootovat z RAID5 pola, aby som mal istotu, ze nastartuje
pri akejkolvek chybe jedneho disku. Pod akoukolvek chybou myslim aj chybne
precitane udaje z prveho disku, co moze byt problem pri mirrorovanych
diskoch.

	SAL