[linux] E-Groupware

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Úterý Červen 7 08:05:04 CEST 2005

Zdravim,

sprava z: 7. júna 2005, 1:07:33

> ano, celkom ujde. co konkretne?

Vdaka, uz som si myslel, ze nikto ;)

Mno,  pociatocnu  kongiguraciu  som nastavil ako ma byt,
tj. ten uvodny test je uz cely OK.

Problem:

-  EMAIL:  Zobrazia sa mi spravy v ucte, ale ked kliknem
na  niektoru,  tj.  chcem ju zobrazit, tak dost dlho  sa
nic nedeje a potom sa zobrazi  hlaska "Document contains
no data."

-   ADRESAR:  Zadam  adresu,  po zadani sa zasa nic dlho
akokeby  nedeje  a  znova  nasleduje  hlaska  "Document
contains  no  data.".  A  aj  ked  zadam,  ze  to ma byt
spolocny  Kontakt, tak je stale len "Moj", jedine, co mi
ide spolocne je Kalendar.

-  INFO  LOG:  Tiez,  ked  nan  kliknem tak zasa ta ista
hlaska, BTW. na co to sluzi?

-  PROJEKT / BOOKMARKS: Co si zalozim je moje, aj ked je
to oznacene ako globalne, iny pouzivatel, to nevidi :(

Predpokladam, ze to ma spolocny problem....

Momentalne,   to   bezi   cez   balik   REACTOR  server
(www.reactorserver.com/) na WindowsXP, ak sa to osvedci,
spojazdnime asi naky stary pocitac na Linux...

--
DuRo/piXie