[linux] E-Groupware

Úterý Červen 7 11:19:12 CEST 2005

On 07.06 10:21, Juraj Mátel wrote:

> da sa to niekde "predlzit"?

php option

> Alebo zrychlit cely server?

asi tym ze to bude nativne bezat na linux stroji a nie v emulacii. A na
groupware by som velmi stary stroj nedaval, takze zalezi od toho co myslis
pod "stary"

(vies, mam doma 386SX/20, za sebou 486DX/66, tie dva chcem na DOS hry
vyuzit, a TOTO nazyvam stare stroje. Teraz som si preniesol P/150, co je
inac moj backup a moj server je K6-2/233, a tie dva tiez vselikto nazyva
starymi strojmi, zatialco ja ich nazyvam pouzitelny a postacujuci. Testovaci
stroj mam P2/350, iny server mi bezi na P3/550 a to mnoho ludi nazyva stare
stroje, pricom na poslednych dvoch by uz egrouware mohlo bezat v pohode)

42.7 percent of all statistics are made up on the spot.