[linux] Linux do skol - vyzva

andrej misovic ado na nirvanaclub.sk
Úterý Červen 7 17:17:59 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
> neda sa nesuhlasit. teoreticky by take nieco mal robit dodavatel infoveku
> (telecom? alebo dakto iny?) ale ten bude radsej spolupracovat s
> microsoftom... tym skor ze ziadna firma tohto typu na slovensku
> specializujuca sa na linux tusim neexistuje
>
> (HP ma support pre debian ale tych 22000 strojov neslo od HP, alebo ano?)

dodavatelov je viac, posledna varka pceciek bola od velkej modrej,
co teda od linuxu nie je tak daleko,
ale telefasos podpisali moc vyhodny select..

co je ale celkom silny argument infoveku,
ze momentalne je minimum (ziadny?) dodavatelov
multimedialneho/vyukoveho softu na SK, ktori
by robili nieco seriozne mimo win platformi..

takze tak..

	a.

--

// just visit> http://www.netbsd.org ;)