[linux] ADSL modem

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 7 22:55:35 CEST 2005

Ahoj,
> my sme k zabe dosli este v samom zaciatku DSLiek na slovensku, nebolo
> velmi z coho vybrat... padalo, blblo, hroza des... po asi mesiaci
> trapenia sme nasli kombinaciu firmwaru a utilit s ktorou to prestalo
> haluzit, a nasledujuci rok a pol to chodilo _absolutne_ bez problemu (a
> zataz tam bola znacna) a kebyze sme DSL nezrusili, chodi urcite dodnes.
> ale je tiez fakt ze pri ethernetovom zariadeni je clovek tych zabaviek
> pri rozbiehani usetreny..

to sa podarilo aj mne, ved nakoniec som na tento list na to pisal aj
howto.

Ale zakaznik spravil zlu kupu, co som im aj povedal, pretoze ten DSL
router, co predavali vedel bridge, stal asi o tisicku viac (v akcii,
teda nestal korunu ale tisic korun) a teda na tom moc neusetril, pretoze
mne za to rozbehanie zaplatil urcite minimalne tolko, ako "usetril" na
lacnom crepe.

Proste uplny zaklad robenia cohokolvek s linuxom je vediet nakupovat
dobre zelezo. Vsetky tie "ale mne tento radic nadizajnovany v korei a
vyrobeny v cine nefunguje" alebo "tento winmodem s drajvrom zo
stranky www.XXXXXXXX.com.tw funguje pod windowsami, tak preco mi nejde
pod linuxom" by sa premenili na krasne stastne reporty vysmiatych
pouzivatelov linuxu, ktorym vsetko funguje.

Proste cena za zelezo nie je v konecnom dosledku az tak rozhodujuca a
treba si vybrat dobre...

Minule ma zastavil na chodbe spoluziak a zacal mi rozpravat, ake ma on
hrozne problemy so svojim notebookom, lebo ma nejaku bugovu
implementaciu ACPI a hrozne dobre mu to vsetko pod windowsami chodi, tak
preco to nemoze chodit pod linuxom? ach jaj.....

 Juraj.