[linux] ADSL modem

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Červen 8 08:08:35 CEST 2005

---- BACK ----
> tak minimalne tip speedtouch je uplne zly, tu zabu by som nepouzil ani
> na nafukovanie nafukovacky, nie to este ako dsl modem.
>
> najlepsie je kupit dsl router s ethernet portom, takmer vsetky sa daju
> dat do bridge modu, potom v debiane staci pppoeconf a fici to.

Ktory SpeedTouch si mal na mysli ...??

Ja osobne pouzivam SpeedTouch 510i a som snim maximalne spokojny..
striedavo ho pouzivam v Bridge a Routed mode...
..pri zmene konfiguracii iba nahravam .ini. subory, ktore som si
vyexportoval.
http://www.speedtouch.com/

Taktiez sa mi celkom pozdaava aj D-Com Router od Nextry.
Ten sice nema take "user-frendly" web rozhranie ako speedtouch,
ale zase na druhej strane ma ovela viac moznosti nastavenia co sa
tyka NAT, Route ....

V ziadnom pripade nedoporucujem ziadne ADSL zariadenia pripojitelne
iba pomocou USB....
Ja osobne mam take skusenosti, ze niekedy je dost problem rozchodit samotny
USB radic..
nieto este nejake tie zariadenia..