[linux] USB modemy (was ADSL modem)

Středa Červen 8 08:18:37 CEST 2005

On 08.06 08:08, Kocur wrote:
> V ziadnom pripade nedoporucujem ziadne ADSL zariadenia pripojitelne iba
> pomocou USB.... Ja osobne mam take skusenosti, ze niekedy je dost problem
> rozchodit samotny USB radic.. nieto este nejake tie zariadenia..

pokial ide o toto, rozbehat USB radic som tusim este nemal problem. Problem
byva so zariadeniami ktore sa nazvu v style "modem with USB port" aby jasne
naznacili ze to NIE su USB modemy (teda nezodpovedaju specifikacii CDC ACM
ktora je afaik sucastou specifikacie USB a v linux kerneli podporovana).

Az som sa divil ze Nokia 6230 toto podporuje...

They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
safety deserve neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin, 1759