[linux] 64-bit arch a Linux

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Červen 8 16:04:53 CEST 2005

Vstekym pozdrav!

Juraj Bednar wrote:

>Ahoj,

>velmi pekne chodi ubuntu pre amd64 na Sun serveri s AMD64 procakom.

Oficialny partneri AMD pre Linux su

Red Hat/Fedora - AMD vseobecne
SUSE/Novell/IBM -AMD64 a server
a Mandrake/Mandriva/ - pre Desktop

Solaris 10 x86 je optimalizovanay pre Opteron-y, zajtra bude free Solaris

SUSE download edition  ide stabilne a ma ho Cray na XT3 = seriovy Red
Strom(Linux+Catamount) aj XD1(cisto Linux - zaklad sasi s 12xSocket 940
za 50 000 USD) na AMD64, MDK som neskusal na AMD64 ale 9.0 bezi v pohode
na beznych CPU a Red Hat maju LinuxNetworks a tam nam ponukaju po novom

"Based on your comments below, it appears you are looking for an Infiniband
Opteron cluster.  That is excellent news for us as we have gained invaluable
experience implementing IB utilizing the NUMA protocol."

toto nam ponukli ak sme chceli ziskat info o poanukanom niecom v vykonom 0.5+TFLOPS pre nas buduci projekt aby sme mohli stavat rozpocet a statnu podporu.

podobne Taiwanci maju v svojom novom superpocitaci Red Hat ale ako nosnu platfomu maju koherentny HyperTransport a nie Infiband

Otazkou zostava co od toho ocakavas. Este viem ze stabilne ide na AMD64 Slackware a Gentoo.

Peto