[linux] 64-bit arch a Linux

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Středa Červen 8 16:04:07 CEST 2005

Uz asi cca 10mes pouzivam notebook a amd64. Distribucia je Gentoo a som
velmy spokojny.

Jediny problem su closed source 32bit aplikacie a OpenOffice. Serverove
pouzitie vidim ako bezproblemove.

> chystame kupu serverov (LTSP, DNS, DHCP, webserver, fileserver, LDAP,
> RADIUS...) a routera (iptables, htb, ...) a rozhodujeme sa, ci 64 alebo

Skusal som zopar bencharkov s MySQL a na 64bit bezi podstatne lepsie.

> 32 bitovy HW. Sekundarne rozhodnutie bude o diskovych rozhraniach,
> predbezne uvazujeme SATA.

Ak nahodou RAID tak potom 3ware alebo Adaptec ostatne sa nestoji za
vela. (staci pozriet tento mailing list)

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)