[linux] fetchmail

sutko sutko na mailbox.sk
Středa Červen 8 22:18:11 CEST 2005

Zdravim,

Od urciteho casu sa mi v mail-logoch zacala objavovat hlaska:
"[fetchmail] nameserver failure while looking for ..."

Mam domenovy kos u providera, postu sa snazim stahovat cez fetchmail na
lokal server kde bezi qmail s obsluhou viacerych domen.
Kedze mam v tom spanielsku dedinu, vsetky moje snahy dat to do poriadku
prebiehaju metodou pokus/omyl co nie je moc vyhovujuce.
Myslim ze som sa aj docital kde je problem (albo zacinam mat ten pocit), len
ho stale neviem odstranit.
Najde sa niekto kto by mi mohol poradit ako ma vyzerat konfigurak pre
fetchmail? /prip. poslat vzorovy/

Diky vopred za kazde info.

Ciao
         Sutko