[linux] 64-bit arch a Linux

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Čtvrtek Červen 9 12:57:42 CEST 2005

Ahoj ludia,

OOfice je k dispozicii aj v 64bit build-e (aspon v Ubuntu)

Co sa tyka closed aplikacii su k dispozicii (aspon) dve riesenia:
- chroot environment
 (ja pouzivam ubuntu a ako chroot moj stary slack - ale da sa to urobit aj
setrnejsie)
- 32 libky
  staci urobit scriptovy wrap na aplikacie tak aby sa nastavila
  LD_LIBRARY_PATH na cestu kde mas 32 bit libky

Ja mam Athlon 64 a Ubuntu a som spokojny.
(Okrem faktu, ze luzeri z MSI - respektive AMIBIOS plne posrali ACPI v biose
takze nemam cpufreq ;-(

D.