[linux] amd64, alsa a 32bit aplikacie

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Červen 9 13:17:43 CEST 2005

rrudolf wrote:
> Zdravicko. Ja mam amd 3000+ 64bit a bezi mi to na Suse 9.1 prof 64bit
> verzia a vsetko mi bezi bez akých kolvek problemov. Jediné co som mal
> problem bolo Flash player ale aj to sa mi podarilo nainstalovat ako 32
> bit verziu na 64bit system. Skus nieco podrobnejsie v com je problem. Rudo

Jediny problem je so zvukom, nepouzivam arts, esound ani ine zvukove
daemony mam alsu. Mixovanie funguje dobre, mozem si pustit napr. mplayer
a stale budem pocut aj zvuky z inch aplikacii. 64bit svet je v poriadku.

Problem je pri 32bit oss aplikaciach (64bit oss aplikacie nemam, vsetky
mam cez alsu). Ked si pustim funradio stream (mozilla + flash, 32bit)
tak mi to ide, ale ostatne aplikacie sa k zariadeniu uz nevedia dostat
(viac menej mi je jasne ze preco, exclusive open na /dev/dsp). Je uplne
jedno ci su 32/64bit (tie 64bit nechapem, ved nepouzivaju /dev/dsp...).

Skusal som uz nastavovat v alse akoro vsetko... uz som sa asi zamotal
sam. :(

Mohol by si mi poslat tvoj /etc/asound.conf, ak ho mas?

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)