[linux] 64-bit arch a Linux

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červen 9 13:53:11 CEST 2005

Aben Siatris wrote:

>Dňa Streda 08 Jún 2005 15:27 Jan Ostrochovsky napísal:

>Podla toho co viem tak napr. Gentoo vie bezat full v 64bit mode, teda
>da sa prekompilovat do 64bit rezimu. Zmena vo vykone je vraj dost
>znatelna.

Co sa tyka vykonu FP operacie s 64 bit operandami (long, double) pre AMD64

 typ    rel. cas v 64 bit   rel cas v 32 bit
+         1                             1
-          1                             1
NOR   1                             1
AND   1                             1
*         1                              6
/          1                              6

Suma sumaraum narast vykonu zavisi len na nasobeni a deleni a vyskyte
dlhych operandov

max. zaznamenane je narast vykonu o 420% v aplikacii CAD minimum je
pokles vykonu o 6% vdaka praci s pamatov

S pozdravom

Peter Fodrek