[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

Marek Podmaka marki na onee.sk
Čtvrtek Červen 9 22:49:26 CEST 2005

Hi!

  ja sa pripajam... tiez som chcel kontaktovat niekoho z EU poslancov,
  ale vdaka skole a skuskam nehrozi, aby som vymyslal alebo prekladal
  argumenty z ffii.org... Ale myslim ze by stacilo aj nieco strucne a
  jednoduche. Raz bol o tom tusim clanok aj v SME, ale ten sa mi vobec
  nepacil, nebolo z toho jasne ze preco su tie patenty zle. Na to je
  podla mna treba nejake tie priklady co su aj na tom webe...

--
 bYE, Marki