[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Červen 9 23:59:48 CEST 2005

On Thu, Jun 09, 2005 at 10:49:26PM +0200, Marek Podmaka wrote:
> Hi!
>
>   ja sa pripajam... tiez som chcel kontaktovat niekoho z EU poslancov,
>   ale vdaka skole a skuskam nehrozi, aby som vymyslal alebo prekladal
>   argumenty z ffii.org... Ale myslim ze by stacilo aj nieco strucne a
>   jednoduche. Raz bol o tom tusim clanok aj v SME, ale ten sa mi vobec
>   nepacil, nebolo z toho jasne ze preco su tie patenty zle. Na to je
>   podla mna treba nejake tie priklady co su aj na tom webe...

V podstate vsetko je velmi dobre spisane na
http://www.nosoftwarepatents.com/cz/m/intro/index.html a je to po cesky,
takze poslanci snad nebudu mat problem s jazykovou barierou. Ale je toho
vcelku dost, takze to chce iba vybrat podstatne veci a skratit to,
pretoze to inak malokto bude citat.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :