[linux] Digital kamera a dv1394

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Červen 10 10:34:31 CEST 2005

On Fri, Jun 10, 2005 at 10:12:40AM +0200, Lukas Stana wrote:

> Neviem ako je to v tvojom pripade, ale ja si prava udev menim
> v /etc/udev/permissions.d
> Toto funguje aj vo fedore aj gentoo...

Toto mi akosi nefunguje, skusal som to menit cez /etc/udev/rules.d,
ale tam som mal problem, ze:
User chce otvorit napr. /dev/net/tun, pristupove prava po restarte
to ale nedovoluju a pravidla z /etc/udev/rules.d sa nacitavaju
az po natiahnuti modulu. Modul sa natiahne po pokuse o pristup
do /dev/net/tun, ale do neho user nema pristup, takze som sa zacyklil. :-)

Funguje to spravne pre /etc/udev/permissions.d ?
Aky je tam format? Ja som tam zapisoval nieco podla dokumentacie,
ale akosi to ignorovalo (alebo sa mozno spravalo podla vyssie uvedeneho
prikladu).

	SAL