[linux] set [home]/tmp/

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Pátek Červen 10 17:09:19 CEST 2005

Ahojte,

uz par dni sa snazim vyriesit malicky problemik v mandrake. Ked sa prihlasim
ako user a zmenim identitu na root (su) alebo akehokolvek ineho usera, tak sa
screen odmietne spustit lebo je tmp nastaveny na usera, ktory bol prihlaseny
pred zmenou identity.

cize potreboval by som vediet ako po prihlaseni zmenit [home_old_user]/tmp/ na
[/home_new_user]/tmp. Dal som si vo vsetkych suboroch  v /etc/ vyhladat
"tmp", k nicomu zmysluplnemu som sa ale nedostal.

v suvislosti so screenom tiez vystala dalsia otazka - ked sa s usera prihlasim
ako iny user a spustim screen, vypise ze nevie otvorit /dev/pts/1.

dik.