[linux] SAGATOR + CLAMAV + SPAMASSASSIN

Pátek Červen 10 19:43:30 CEST 2005

On 10.06 19:13, Marek Zima wrote:
> 	nahodil som v subject-e uvedenu kombinaciu skusobne na svoj notas (doteraz
> som vsetko riesil PROCMAILOM)

bnejak mi tu chyba zakladna informacia - ktory MTA pouzivas ;)

> 	a co ma zaraza je MINUSOVA hodnota score!!!

to je bezne, niektore testy napriklad znamenaju vysoku pravdepodobnost ze
mail nie je spam. Napriklad BAYES_00, USER_IN_WHITELIST ...

> preco ta minusova hodnota? Mam niekde chybu?
>
> Potom skutocne spamy maju v header-i toto:
precitaj si co znamenaju tieto dva. AWL znamena iirc autowhitelist, co
znamena pouzivatel od ktoreho ti doslo dost ne-spamov na to aby predpokladal
ze toto tiez spam nebude (minusove skore) a ALL_TRUSTED znamena tiez nieco
pozitivne.

>         DRUGS_ERECTILE,DRUG_ED_CAPS,SUBJECT_DRUG_GAP_VIA autolearn=no
>         version=3.0.2
>
> ale stale je to minusova hodnota ... a tak to nie je SPAM!!!
>
> Dalsia vec je, ze ked pustim ./smtptest localhost 25 Eicar - tak mi to
> detekne virus, ale ked ho poslem mailom z KMAILu napr. tak mi to virus
> nezdetekuje ...

pozielas z kmailu na localhost?

42.7 percent of all statistics are made up on the spot.