[linux] SAGATOR + CLAMAV + SPAMASSASSIN

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pátek Červen 10 21:12:58 CEST 2005

Vrela vdaka SAL ;)
Uz som to pochopil a skutocne to tak funguje ;)

Mam ale pred sebou taky problem (ulohu), neviem ci sa da ... mozno mi
poviete, ze som spadol na hlavu a ze to tak netreba ale ...

chapem, ze ak na spravu nedam drop (teda pre vsetky spravy drop('.',....)
tak odosielatelovi pride sprava o "nemoznosti dorucenia" (fuj ale som to
prelozil ;) ) a ked pouzijem report_recipient(MSG, ...) tak prijemcovi
pride sprava taka aku som narhol v MSG ...

ale

predstav(te) si, ze ... chcem taketo vlastnosti ...
 --- ja som ten, ktory ma postu na serveri ...
1. a prichadza mne mail (exe, virus), tak ja odoslem spravu odosielatelovi a
mne pride moj MSG (to je fajn a chcem aby to tak fungovalo)

.... ale ....

2. ak ja posielam postu (zo svojej lokalky, alebo domeny), tak prave ja by
som chcel aby recipient (prijimatel) nedostal spravu a spravu som dostal
ja !odosielatel!, ze posielam virus, exe a ze to sa nesmie ...

Proste berme firmu ... a ked firma posiela von nieco co je infikovane, nech
to server hned zahodi a posle spravu odosielatelovi ... ale iba ak to ide z
LAN, (alebo domeny - uzivatelia mailservera) !!!

v dokumentacii som nenasiel report_sender ...
a pozeral som aj na net-e class-y , ale v pythone som vzivote nerobil tak
ani netusim, ci sa to da spravit a ako ;(

Vopred vdaka za akekolvek vyjadrenie sa k tomuto ...
To bol vlasne aj taky dovod aby som skusil SAGATOR, lebo procmailovym
spracovanim prichodzej posty som bol (aj som) spokojny ...

Marek.

Dňa Pi 10. Jún 2005 20:45 Ing. Jan ONDREJ napísal: