[linux] set [home]/tmp/

blah na pobox.sk blah na pobox.sk
Sobota Červen 11 01:42:05 CEST 2005

On Fri, Jun 10, 2005 at 05:09:19PM +0200, Michal Holes wrote:
> Ahojte,
>
> uz par dni sa snazim vyriesit malicky problemik v mandrake. Ked sa prihlasim
> ako user a zmenim identitu na root (su) alebo akehokolvek ineho usera, tak sa
> screen odmietne spustit lebo je tmp nastaveny na usera, ktory bol prihlaseny
> pred zmenou identity.

Ja podobny problem riesim z ineho konca. Najprv ako user spustim screen
a az potom ide 'su -' alebo 'su- inyuser'. A ked potrebujem viac okien
ako root tak zase otvorim nove okno a znovu 'su -'.
Zatial som nemal ziadne problemy (ja to pouzivam v xterme a nie na
console, ale tusim to by nemalo vadit).

Juraj