[linux] SAGATOR + CLAMAV + SPAMASSASSIN

Sobota Červen 11 22:37:43 CEST 2005

On 11.06 14:23, Michal Holes wrote:
> ludi vracajucich upozornenia ze som im poslal virus by som vesal na
> poulicne lampy a okamzite ich zaradoval medzi spammerov na celosvetove
> blacklisty. drviva vacsina dnesnych virusov falsuje hlavicky a vdaka
> dilinom co nevedia nastavit svoj amavis boli servery neraz pretazene.

Presne tak, spamcop tieto varovania povazuje za spamy (a listuje), na
bugtraqu to tusim povazovali za security flaws.

obcas sa sice najdu ludia ktori chcu dostat notifikacie o tom ze im niekto
posielal maily ale po prvom floode ich to prejde. A prijimat notifikacie o
tom ze si poslal virus ktory si neposlal by ta rychlo prestalo bavit.

pokial sa to tyka teba, je to tvoj problem ale len co take nieco odide von,
riskujes pruser. Ja osobne dufam ze niekto vytvori RBL takichto snazivcov a
hned si ho implementujem...

Nothing is fool-proof to a talented fool.