[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Juraj Variny variny na radiolan.sk
Sobota Červen 18 11:28:30 CEST 2005

Ja mam taky dojem ze cela diskusia je uplne mimo. Podstatne je aby pouzivatel
_chapal_ ze na obrazovke su aplikacie - okna a akym sposobom sa s nimi
pracuje. Prekvapujuco velka cast pouzivatelov nema taketo zakladne fakty
intuitivne zvladnute a orientuje sa na obrazovke podla uplne inych veci.

Aj ked su pripadne ochotni si precitat help, vela im to nehovori. Uplne ich
vystrasi ked maju robit niekde kde su ine ikonky, ine dekoracie okien a pod.
Podla mna je jedno ci niekto zacina s windowsami alebo s linuxom, podstatne
je na akej urovni to pochopi. Je pravdepodobne, ze ak su vystaveni pri vyucbe
viacerym systemom (alebo aspon viacerym aplikaciam) tak to pomoze. Ale
nemylme si prostriedky s ucelom.

Juraj