[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Sobota Červen 18 17:41:55 CEST 2005

Dňa Sobota 18 Jún 2005 14:24 Peter Surda napísal:
V dvoch hoteloch, kde prevadzkovali tzv. "Business room" s internetom pre
hosti, sme po velkych problemoch s neustalym preinstaluvanim zavirenych
okien nahodili linux. Ake bolo nase prekvapenie, ked odozva bola vyborna.
Hostia si  rychlo zvykli, dokonca bola vyhoda, ze ked tam bol nemec,
nastavil si nemcinu, ked american, tiez nebol problem. A pouziva sa aj OO v
roznych jazykovych mutaciach.
Odvtedy nemusime kazdy tyzben robit novu instalaciu, ako predtym. Uz sme tam
davno nebolia spokojnost je obojstranna.

To len tak bokom.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian