[linux] Wireless router distro

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Pondělí Červen 20 00:52:59 CEST 2005

Zdravim.
Potrebujem rozbehat jeden PC router s wifi kartou , a potrebujem poradit
ohladom distribucie a AP karty.

Potesila by ma distribucia , ktora by bezala napr. s CD-rom a konfigy si
vedela nacitat z disku. Potreboval by som tam hlavne iptables,tc, nejaky
http server  s php, pripadne dhcp a dns server.

Dalsiu radu coby som potreboval tak to je AP Wifi karta.
Dostala sa mi do ruk nejaka ze vraj AP karta Dlink oznacena ako WiFi-G ,
s chipsetom rt2560 . Mne sa zatial tuto kartu podarilo rozbehat tak , ze bezi s len v klientskom rezime aj to na 11Mbps.
Chcem sa spytat ake mate skusenosti s bud s touto alebo inymi AP
kartami. Pripadne karty s chipsetmi ( cital som ze dobre spolupracuje
hostapd s prism chipsetmi).

S pozdravom
					Marek Slebodnik