[linux] DTK DG 352 UN (3.5" USB HDD box)

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Úterý Červen 21 22:59:37 CEST 2005

On Tue, 21 Jun 2005 11:29:14 +0200 "Ing. Jaroslav Matej, PhD." <matej na vsld.tuzvo.sk> wrote:

IJMP> Pekny den,
IJMP>
IJMP> Skusali ste niekto uvedeny 3.5" HDD USB box ? Vyrobca pise, ze podporuje
IJMP> EHCI a fully USB 2.0. Ako podporovane OS vsak uvadza iba windows (XP
IJMP> nepotrebuje ovladace) a mac. Bud teda uplne ignoruje Linux alebo asi vie
IJMP> preco ho tam nepise...

Pouzivam ho niekolko mesiacov - bez problemov. lshw o nom pise:

                product: uPD720130
                vendor: Gemlight
                physical id: 6
                bus info: usb na 1:6
                logical name: scsi4
                version: 0.00
                capabilities: usb-2.00 scsi emulated scsi-host
                configuration: driver=usb-storage maxpower=2mA speed=480.0MB/s

Cize je to klasicke usb mass storage zariadenie. Zatial som s nim spokojny.
Skusal som v nom 1G a 10G disk. V predajni hovorili, ze skusali 200G bez
problemov. Box je torchu kratky - ked je v nom disk, zatvaraci kryt tlaci
na IDE kablik, co moze prispiet k jeho poskodeniu pri castom otvarani.

Robo

--
Robert Cernansky
E-mail: hslists2 na zoznam.sk