[linux] Instalacia zo zdrojakov

Mike mike na spinet.sk
Středa Červen 22 13:46:02 CEST 2005

Zdravim,

to ci musis prekompilovat programy ktore su zavisle na nejakom inom,
konkretne na jeho knizniciach zavisi od toho, ci sa zmenili rozhrania
programu medzi verziami. Ak opravujes len nejaky bug,nemali by byt
rozhrania zmenene a ostatne programy pojdu normalne.

Keby to tak nebolo musel by si pri kazdej oprave chyby v glibc
prekompilovat (takmer) cely system.

Mike