[linux] fayn + asterisk

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Středa Červen 22 20:20:46 CEST 2005

hi,

> neskusali ste niekto spravit prepoj fayn.cz (pripadne .sk) a asterisk?
> Pripadne iny open-source h.323 klient? Na stranke nemaju ziadne
> parametre, ale vsade pisu, ze je to obycajne H.323 pripojenie...

asterisk+fayn sa mi nepodarilo rozbehat. neviem prinutit asterisk, aby
sa proti gatekeeperu autorizoval menom a heslom. pouzivam chan_h323, v
suvislosti s nim sa o autorizacii voci gk nehovori vobec. chan_oh323
umoznuje sice nastavit heslo, ale nenasiel som ako mu povedat cez ktore
konto ma volat, a okrem toho, s chan_oh323 som mal horsie skusenosti
(loadovanie tohto modulu trvalo hodne dlho a unload vecne - nikdy
neskoncil, bolo treba zhodit natvrdo)..

anyway, s inym h.323 klientom pod linuxom by nemusel byt problem.
original fayn klient pod win32 je postaveny na openh323, takze s
kompatibilitou by to fakt nemuselo byt zle. ;o)

ked mate niekto skusenost, ako sa s chan_h323 autorizovat proti
katekeeperu menom a heslom, dajte pls vediet.