[linux] fayn + asterisk

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Čtvrtek Červen 23 10:21:26 CEST 2005

hi,

>Podla mna by si mal radsej rozbehat ten chan_oh323. Ten chan_h323
>vyzera byt uz nevyvijany a funguje na velmi starej verzii openh323.
>
>Ja pouzivam chan_oh323 uz asi rok a funguje celkom dobre.
>Ma moznost nastavit ID aj heslo pre gatekeeper (aj ked som to neskusal,
>pretoze nemam kam). Nastavenia vyzeraju asi takto:

v case, ked sme instalovali ustrednu na ktorej mame aj H323, bol
chan_oh323 dost nanic. vyzadoval take stare verzie pwlib a openh323, ze
som ich len velmi tazko zohnal, a aj tak to blbo. par dni po instalacii
chan_h323 a spusteni do ostrej prevadzky vysla akurat Janus verzia, ale
to uz sme do toho nechceli sahat, lebo nam to proti nasmu operatorovi
konecne fungovalo. ale ked hovoris, tak vyskusame. (ale aj tak je podla
mna instalacia h323 na asterisku tragedia)