[linux] mirror debianu na tuke

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Červen 23 11:43:50 CEST 2005

On Thu, Jun 23, 2005 at 11:06:02AM +0200, Jan Karabas wrote:
> Dňa Štvrtok 23 Jún 2005 10:47 riki napísal:

> Ja som mal predvcerom problemy aj so stable, ale ked som pokusy zopakoval dva
> az tri razy, tak to s bozou pomocou fetchol.....
>
> Tak som pre istotu pridal ceske zrkadlo a mam zatial vystarano, ale nepaci sa
> mi to.....

Par mesiacov dozadu sa ma Fantomas pytal, ze preco pouzivam cesky mirror
Debianu. Nevedel som mu presne odpovedat, ale proste som ho preferoval,
lebo sa mi zdal "lepsi". Ale zmenil som si to na ftp.sk.debian.org.

Vzhladom na to, ze posledne desynchronizacie neboli prve, som opat
zacal pouzivat cesky mirror ftp.cz.debian.org. Proste mam pocit, ze sa
slovensky spravca mirroru o to slabsie stara. :-/

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :